e

honungsmask&te

Publicerad 2009-10-19 20:19:43 i Allmänt,

tjosan,
sitter här med min hemmagjorda ansiktsmask igen, honung är sött- men kladdigt!
isch! sitter och tänker på vad som ska hända på höstlovet, jag tror jag spricker av längtan, och jag hoppas verkligen att emmyminisis kommer till mig med! 
och hörni, nästa vecka- torsdagen 28/10 ryker mitt svarta hår, och övergår till brunt, förhoppningsvis ;) hähää!
nu ska jag kila ner och göra lite te, sen ska jag fixa naglarna!
är det bara jag, eller har ni med tänkt på hur riktigt tjejig jag börjar bli? hiih

puss !

Kommentarer

Postat av: kamilla

Publicerad 2009-10-19 20:52:33

Najst då har vi hållt på ungefär lika länge :)

Postat av: kamilla

Publicerad 2009-10-19 21:43:23

haha jaa våra träningar kan vara överdrivna jobbiga !:O Fast man blir ju nöjd sen när man har tränat (a)

Postat av: kamilla

Publicerad 2009-10-19 21:43:51

haha jaa våra träningar kan vara överdrivna jobbiga !:O Fast man blir ju nöjd sen när man har tränat (a)

Postat av: kamilla

Publicerad 2009-10-19 21:44:01

haha jaa våra träningar kan vara överdrivna jobbiga !:O Fast man blir ju nöjd sen när man har tränat (a)

Postat av: kamilla

Publicerad 2009-10-19 21:44:12

haha jaa våra träningar kan vara överdrivna jobbiga !:O Fast man blir ju nöjd sen när man har tränat (a)

Postat av: kamilla

Publicerad 2009-10-19 21:44:20

haha jaa våra träningar kan vara överdrivna jobbiga !:O Fast man blir ju nöjd sen när man har tränat (a)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela