e

kan inte sova

Publicerad 2009-10-12 00:04:06 i Allmänt,

tjatja,
som sagt jag skulle ju sovit nu egentligen, men så blev det ju verkligen inte, istället så fixade jag mina naglar och smörjde in mig med massa hud-produkter! klockan är just nu 00.02 och jag var just nere och gjorde mig en kopp te med honung i.
sen kom jag att tänka på att man kanske kunde göra en ansiktsmask av honung? så det ska jag pröva imorgon, om jag kommer ihåg det!
men nu ska jag verkligen försöka sova!
puss på er söta läsare

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2009-10-12 11:42:35

du det är bara bra själv då

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela