e

kladdigt med sött!

Publicerad 2009-10-12 21:37:33 i Allmänt,

tjatja,
kladdigt men sött vare ja!
jo som jag skrev i gårdagens (kvällens) inlägg så har jag fixat honungsansiktsmasken så nu sitter jag med den på mig, ska snart ta bort den, vet inte riktigt hur länge man ska ha den, men jag har haft den en halvtimme (pga att jag glömde bort tiden lite) hihi
men vi får se hur resultatet blir, kanske inte märker någonting på en gång men som sagt, vi får se!
jag ska också pröva att göra en peeling av honung, olivolja och salt/socker! men inte just ikväll!
men nu måste jag verkligen tvätta bort den här sörjan, väldigt väldigt kladdigt!
sen ska här sovas,
nattpuss!


hösten är här, vad tycker ni läsare om det?

Kommentarer

Postat av: michelle

Publicerad 2009-10-13 09:51:41

vissa dagar älskar jag hösten, ibland vill man bara att den ska försvinna haha:D

Postat av: hannasblogg

Publicerad 2009-10-13 10:18:49

okej hehe:)

Postat av: michelle

Publicerad 2009-10-13 14:43:32

sv: jamen eller hur:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela