e

lite om festen igår

Publicerad 2009-10-17 13:20:35 i Allmänt,

tjena!
igår var det som sagt fest, sjukt kul var det! och jag har börjat inse att fester ska innehålla:

stök.

tårar.

bra musik.

galna människor!

Haha gud ja! grymt kul var det, även om det var tårar o sånt, men vafan det är så det ska vara!
även om jag oftast är en av allihopa som börjar gråta så är det helt okej ändå!

jag och en kompis till mig fick hjälpa en annan kompis hem * nämner inga namn här i bloggen *
hjälpsamt och tacksamt! yesbox, så ska det vara, jag höll på att somna X-antal gånger, haha inte på grund av drickan eftersom att jag knappt drack något, utan att jag har vatt sjukt trött hela veckan! 

jag och älskling kom hem vid ett, sedan gick vi och la oss, idag skulle vi upp innan tio, för det var öppena hus på växjös olika gymnasie skolor, jag var bara på kungsmad och johnbauer. eftersom att jag ska söka till medie. förmodligen blir det IT-medie för mig. hoppas jag kommer in bara!
nu måste jag börja fixa mig! så jag hinner inte skriva mera, ska nämnligen iväg till emmaboda på 20-års fest! 
hör av mig innan jag åker!
puss på er allihopa, och till er som läser som var på festen igår, tack för en underbar kväll!

Kommentarer

Postat av: CAMILLA LUNDIN

Publicerad 2009-10-17 14:18:28

sv; visst :D:D

Postat av: CAMILLA LUNDIN

Publicerad 2009-10-17 14:23:35

sv; jag ska få hem lite polare, så ska vi ta oss lite ;D & så är jag hundvakt xD sjd)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela