e

maria bebe& fritidsgården yao

Publicerad 2009-10-06 21:29:30 i Allmänt,

tjatja,
kom nyss hem från fritidsgården! var där med maria, skönt att bara slappa utan läxor o skit!
nu sitter jag och kollar på andra avenyn huh loveit!
saknar nelly älskling som tusan! vill att du kommer hem!!:'(
när jag kom in på rummet och kollar på sängen så ser jag att det ligger en helt annan tv dosa där och tänker ba hm..?? sen kollar jag på tvn och ser en helt annan tv med (H) hähää större med yeye, morfars gamla, i love you morfar, yes i DO!
nu ska jag kila, ni får ha det bäst, nelly babe, jag älskar dig!

puss

Kommentarer

Postat av: Lovisa Sand

Publicerad 2009-10-06 21:38:19

SV: ja :/ men det är typ bättre nu :)

Postat av: Lovisa Sand

Publicerad 2009-10-06 22:29:03

sv: hehe :) vad ska du göra imorn då?

Postat av: nellsie

Publicerad 2009-10-07 16:17:37

saknar dig som fan!!<3333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela