e

miaaao

Publicerad 2009-10-06 14:53:05 i Allmänt,

tjatja,
steg upp kvart över sju haha ja ni läste rätt, för mig brukar det alltid vara kvart i åtta men inte idag, jag duschade till och med på morgonen, yey me! men kom fem minuter försent trots allt, får försöka skärpa mig!!
fick även reda på mitt fysik prov idag, VG på det med, fan vad jag är stolt över mig själv måste jag få säga!
yuppyupp, matte provet idag hoppas jag i alla fall på G, men vi får väl se, gick nämligen inte så jätte bra, jag hatar B-delarna på matteproven!
owell, ikväll blir det förhoppningsvis maria älskling, sedan fritidsgården, hem och andra avenyn mmmhmm lovely!

och nu blev jag heltplötsligt sugen på choklad.. typ marabou mm!
jag sitter här och lyssnar/sjunger på britney spears haha (inte dom nyaste låtarna utan dom lite äldre)
puss på er allihopa!

Kommentarer

Postat av: http://annebertelsen.blogg.se

Publicerad 2009-10-06 15:05:03

kvart över sju.. fyfan ^^

Postat av: Lovisa Sand

Publicerad 2009-10-06 16:11:42

SV: ja ;o fast det är välditg många som vill ha riktigt knallblåa också ! :)

Postat av: Lovisa Sand

Publicerad 2009-10-06 17:00:10

SV: ja ellerhur! :) typ mörka men glänsande på något sätt :) fast man brukar ju alltid vilja ha allt man inte redan har liksom ;)

Postat av: Lovisa Sand

Publicerad 2009-10-06 18:00:08

SV: hehe :) vad har du gjort idag då?

Postat av: Lovisa Sand

Publicerad 2009-10-06 18:27:37

SV: sjuk, så typ tv hela dagen haha ^^

Postat av: ebba

Publicerad 2009-10-06 19:53:49

sv; ja visst är dom :D LÄNGTAR TILLS DOM KOMMER :D hih

Postat av: nellsie

Publicerad 2009-10-07 16:18:44

grattis bbe dom betygen ar du verkligen vard<3!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela