e

oååah HEY IG!

Publicerad 2009-10-01 21:27:12 i Allmänt,

tjatja,
ni förstår nog rubriken efter en stund av erat läsande.
men som sagt så hade jag ett prov idag ( atom&kärn fysik) får förhoppningsvis VG på det.
imorgon har jag två till prov, biologi och so.. hm?! hur f*N ska jag klara av det!?
ni som känner mig vet ju att jag är inte den bästa på att börja plugga i god tid..
biologin hoppas jag på att jag får G i alla fall.. eller ah son med förståss. men hellre biologin faktiskt, för jag anser det vara ett viktigare ämne.. jag menar varför i he**ete ska man lära sig om andra/första världskriget för?! helt onödigt enligt min åsikt..
anyways.. sista chansen att plugga för mig är nu, för jag har nämnligen biologi provet dirket på morgonen imorgon.. (hoppas jag kommer i tid bara)
och imorgon är det ñtligen FREDAG och det innebär, FEST whoo
ha det gött, puss eran

Kommentarer

Postat av: B E X

Publicerad 2009-10-01 21:53:28

men då borde du ju ha g ifall du hoppas på vg? :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela