e

plugga med stängda ögon

Publicerad 2009-10-15 17:16:19 i Allmänt,

haha inget bra tips till er som verkligen vill övervinna godkänd strecket!
jag sitter uppe på mitt rum, just kollat bloggen o så, och jag låg o pluggade innan, och jag orkade inte ens hålla ögonen öppna! det var som att någon hade hängt i 5kg tyngder i mina ögonlock! sjukt trött måste jag säga!
försöker plugga på andra världskriget -omprov- jag visste redan att jag skulle få ig på det, och nu ångrar jag att jag inte började läsa på tidigare! fick ju reda på att jag fått ig förra veckan redan liksom, och jag har det imorgon (första gången NU som jag pluggar på det) sen har jag matte läxa tills imorgon! jag orkar inte! sen sista lektionen imorgon så har vi enskilt fotografering, kommer se helt fucked up ut säkert.

men nu ska jag dricka upp mitt kaffe och fortsätta plugga, ikväll blir det boxning- helt underbart!

puss på er

Kommentarer

Postat av: R E B E C C A

Publicerad 2009-10-15 17:22:47

Sv: höhö, här är den skumma delen: Jag har en vanlig digital kamera på 8,1 Megapx :o xD :)

Postat av: R E B E C C A

Publicerad 2009-10-15 17:48:38

Sv: Haha, Jao :D Jag är jätte nöjd med den :D

Postat av: Anna

Publicerad 2009-10-15 17:54:07

haft en trevlig dag?

Postat av: michelle

Publicerad 2009-10-15 17:56:13

så blir de alltid, man börjar plugga försent;P

Postat av: kamilla

Publicerad 2009-10-15 18:05:09

Jag blir glad att du gör det!:D

allt bra annars?:)

Postat av: hannasblogg

Publicerad 2009-10-15 18:09:07

tack så mycket!!!:)

Postat av: eli

Publicerad 2009-10-15 18:38:01

sv: jorå det är bra, självdå? :)

haha ja det gör du säkert, det är liksom pippi långstrumps häst, lilla gubben. man kunde typ köpa såna när man var ngnstans, var jättelänge sen plus att det är min lillebrors så jag vet inte riktigt vart han fick den ifrån menmen, xd

Postat av: michelle

Publicerad 2009-10-15 21:39:43

sv: ja exakt:D ganska störande men man har ju bara sig själv att skylla på haha;D

Postat av: hannasblogg

Publicerad 2009-10-15 21:44:20

jorå det är helt okej=) sj?

nemen nu tycker jag du får ta och rycka upp dig! ;D

hehe , .. just ja har också massor med läxor som jag måste ta itu med.. orkar verkligen inte hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela