e

riktigt lugn dag

Publicerad 2009-10-31 19:16:37 i Allmänt,

dagen har som sagt varit riktigt lugn! vaknade vid 13.14 (exakt hähä) gick ner och kollade på tv med mami, sen fick vi främmat. de små boysen rensade ur hela min garderob, lite lame! åt mat sen bastade vi.
nu sitter jag här i min säng och har precis duschat av mig, och så har jag en ansiktsmask på! ska ner och äta någonting snart jag börjar bli riktigt hungrig.
sitter också och tänker på min finaste pojkvän som är i skåne just nu (tror jag om det inte är danmark) palla hålla koll på det liksom.

jag ska också lägga in bilderna från min och nellys dag igår.
men det kommer i nästa inlägg lite senare. för just nu orkar jag inte göra ett dugg.
så vi hörs senare!
puss på er allihop

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela