e

rubrik

Publicerad 2009-10-12 19:14:42 i Allmänt,

asså, jag har inga bra rubriker när jag bara ska köra ett kort inlägg.
anyways, har legat här och fixat en ny header (igen) men när jag satte in den så blev det inte som jag ville.. lite irriterande, tyckte den blev bra med så jag blev väldigt irriterad egentligen.
men sånt är livet ibland,
just nu ligger jag i sängen och har ont i magen och håller på att kissa på mig, men jag orkar inte gå på toa, sen lyssnar jag på darin- viva la vida *dagens låt från gaybloggen.com* rätt chill ären!
well, ni får ha det så bra! puss

Kommentarer

Postat av: hannasblogg

Publicerad 2009-10-12 20:17:30

ja det är så himla irriterande!!!

ser att du ändrat bakgrundsfärg och lite sånt snyggt!:)tips om du inte redan visste det:http://www.designadinblogg.se/ där finns hur mycket bra och roligt som man kan lära som om just designen, men tror dom flesta redan vet om den sidan men för säkerhets skull !:D

Postat av: B E X

Publicerad 2009-10-12 20:39:06

haha den låten har jag lyssnat på hela dagen typ, så skön :D

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-10-12 22:12:03

din header är MYCKET FIN!!! :DD:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela