e

skola med glädje lip!

Publicerad 2009-10-12 16:16:25 i Allmänt,

tjatja,
helt underbar dag i skolan, gissa varför?
jo nellypellybästisbebis kom tillbaka från malta!
fyfan vad förvånad jag blev (hon skulle egentligen kommit imorgon) men hon kunde väl inte vara ifrån mig kan jag väl tro(;
så jag fick en chock och började gråta, hihi. det var ullegullemys när hon stod där och höll om mig, jag tror vi stod där i fem minuter ungefär och bara kramades!
sjukt skönt att ha dig hemma igen babe!

mot annat ämne, visste ni att.. nä skoja bara, ville bara få det att verka spännande, nu ska jag ner och kolla vad det blir för mat, sen ska jag göra något typ!
puss på er allihopa!

Kommentarer

Postat av: Emma (:

Publicerad 2009-10-12 16:25:31

Hahaha :) Det är bra ,hur är det själv ? =)

Postat av: NELLY

Publicerad 2009-10-12 23:24:04

hihih ily <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela