e

söndag

Publicerad 2009-10-25 13:10:45 i Allmänt,

hejsan, inatt gick vi över till vintertid.. det betyder det att det kommer bli mörkt vid fyra tiden! hemskt,  men jaja!! igår som sagt var jag i stan tillsammans med rebecca&hennes föräldrar. efter rebecca hade klippt sig så åkte vi till skopunkten och rebecca och jag blev total kåta i de flesta skorna haha! köpte varsitt par i alla fall. bild på mina skor kommer senare, orkar inte just nu. när vi kom hem så åt jag, sen stack jag till rebecca och vi fixade våra naglar, sedan drog vi oss ner till fritidsgården och körde tävling i singstar, jag fick möta marco, haha fick as svår låt som ingen av oss kunde, så jag förlorade med 30poäng, ingen hink till oss igår! vid halv elva tiden stack vi hem till rebecca och åt lite, sedan hem till mig vid halv ett. somnade halv två ungefär. nu sitter jag och kollar på tv, jag borde gå ner och äta men jag orkar inte, dess utom åt jag cheesecake och cola när rebecca hade åkt hem. skönt med höstlov nu i allafall, och veckan efter det har vi prao, sjukt härligt. men nu ska jag kila, ni får ha en underbar dag allihopa!
puss på er

Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2009-10-25 13:28:31

Sv: vad gör dudå?:)

Postat av: Maja

Publicerad 2009-10-25 15:26:38

SV: Det var våran fotolärares lampa och paraply som hon har köpt.

Postat av: Jennifer

Publicerad 2009-10-25 16:06:48

Sv: Jadu, inte en aning faktiskt! Har höstlov så ska nog bara ta det lugnt och ta dagarna som de kommer :)

Själv då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela