e

tårtbakande

Publicerad 2009-10-14 21:34:02 i Allmänt,

hejsan, kom hem från församlingshemmet innan, (Asså jag vet att det låter fatta.. kyrk-aktigt.. men det är det INTE) det är liksom ett ställe för oss ungdomar från klass sju och uppåt.

i alla fall, jag stack ner dit direkt efter jag hade stuckit hem och ätit , efter jag kom hem från maria, haha gud jag tror jag höll på att färga i en timme xD kändes som att det inte blev ngn färg överallt haha!
när jag kom ner till fh så höll dom på med en tävling, man skulle samla ihop poäng till ingredienser till en tårta, haha gött ju!
så vi satt där nere o bakade tårta (dock med färdig botten) gott blev det i alla fall.
sen kollade vi på film "sanning eller konsekvens" haha, den är tuff
" hej, har du min fRRistyle?" hahaha awesome!

nu ska jag kila, imorgon blir det skola igen, sen boxning wooho!
puss på er

Kommentarer

Postat av: Ullis

Publicerad 2009-10-14 22:31:42

Hej. :)

Tack för kommetaren och komplimangen :)



Jag har en Nikon D80 + två objektiv, ett macro och ett kit!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela