e

tjatja,

Publicerad 2009-10-05 22:51:31 i Allmänt,

skulle inte du sova?
haha jo jag sa det, men som jag har sagt innan så känner ju ni mig rätt så bra när det gäller att göra saker utan att det blir av, som idag skulle jag städa och plugga på matten tills imorgon, gjorde jag det? nej
istället, gick jag ner med all min disk som jag hade på mitt rum, smörjde in mina händer i olja , tog ett glad cocacola och två stycket yougurts yamyam!

sen bad jag timmy att kolla om han hade fått in min mcr tröja på hans rum, och sen bad jag honom att han skulle komma in med den om han skulle hitta den, och klart att han hittade den, så han kom inklamandes i mitt rum för ca fem minuter sedan i kalsonger och stora pluffsiga tofflor på fötterna, haha han är så söt ibland, sen frågade han mig om jag hade nagelsaxen, ofc att jag hade den huhu! i love my big brother <3!

men nu ska jag i alla fall stänga av datan, för nu stängdes musiken av sig, så det är dags för mig med nu!
så en stor puss på er och en puss på timmy med för han är min pluffsboll till bror, hää

Kommentarer

Postat av: Lovisa Sand

Publicerad 2009-10-05 22:57:25

SV: jaha, duktig du är på att redigera då, såg ju helt äkta ut ;o du är säkert jättefin i blåa ögon också! brun och blå är dom finaste ögonfärgerna tycker jag:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-06 14:36:08

som att någon bryr sig om din bror vill ha nagelsaxen?

Postat av: emeilia

Publicerad 2009-10-06 14:44:04

svar till anonym: ja du verkar ju bry dig eftersom att du kommenterar, lite fegt att kommentera anonymt bara! fortsätt att ha en bra dag!

och föresten om du inte bryr dig varför ens kommentera? bara så himla onödigt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela