e

tomten är far till alla barn

Publicerad 2009-10-26 01:00:42 i Allmänt,

haha ja ni ser rätt! helt fantastisk men inväcklad film om jag får säga det själv.
just nu sitter jag hos rebecca, fast hon typ sover( som vanligt då när vi har kollat på film) just därför vi ska kolla på filmen imorgon igen, hihi!
annars har dagen vart bra för det mesta, även om jag ramlade i trappan hemma och nästan svimmade pga att jag slog i en muskel i armen typ. blev helt kallsvettig och yr, tappade matlusten med.
hrm, aja. nu ska jag försöka sova, men vi hörs imorgon
puss your own santaclaus (; 

Kommentarer

Postat av: Jennifer - Konstblogg

Publicerad 2009-10-26 15:26:53

Det är en bra film, men är det inte lite tidigt att se den nu när man ändå måste se den i december igen? :D

Postat av: charlie

Publicerad 2009-10-26 22:47:02

saknar inte de röda alls faktiskt :( haha, tyckte du det var finare eller vadå?

Postat av: JONNA

Publicerad 2009-10-28 07:26:17

den filmen e ju skön! ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela