e

underbara höst

Publicerad 2009-10-13 15:01:59 i Allmänt,


är det bara jag eller tycker ni också att det är väldigt mysigt med hösten? själv tycker jag att det är riktigt mysigt, med alla fina fäger, löven som ligger på marken i en hög som man kanske sparkar till när man går till skolan, eller vad som! alla mysiga höstkläder och tjocka halsdukar och så vidare, hösten känns lite mer som mig ibland, dock gillar jag inte kylan hade inte den vatt med i höstens tid, så hade nog hösten vatt min favorit årstid. det är vad jag har att säga om hösten i alla fall, har ni läsare några åsikter om just hösten? vad i så fall och varför tycker du just så för?
släng in en kommentar, puss på er allihopa!

Kommentarer

Postat av: michelle

Publicerad 2009-10-13 15:23:46

Sv: haha jag förstår dig!:D

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-13 20:39:09

Jag hatar hösten. Man måste ha mer kläder på sig och allt sånt skit. Hehe.

Fett najs blogg du har!

Postat av: vki's secrets

Publicerad 2009-10-16 10:26:56

hösten är sjukt fin, men verkar som om den redan gått förbi här? är ju äckligt kallt ute ;(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela