e

vakade 14.00

Publicerad 2009-10-18 16:27:36 i Allmänt,

fast det kanske inte är så konstigt med tanke på när vi var hemma inatt, lite innan ett! har vatt ute/vaken sent hela helgen. men gud vad kul jag har haft!  en liten sammanfattning av veckan kommer här!


måndag- Skolan som vanligt, sen hem och inte göra någonting, vad jag minns

tisdag- Skolan, sen hem åt, sen till fritidsgården!

onsdag- Skolan, as usual, hem, stack till maria , färgade hennes hår sen till tonår.

torsdag- Skolan, hem och plugga sen ner till fritidsgården och boxades!

fredag- Skolan, sen hem tillsammans med christoffer. sen drog på fest kom hem klockan 01.00

lördag- vaknade klockan 20 över nio. ner och åt frukost, körde hem älsk, sedan in på öppna hus i växjö. kollade runt på johnbauer och kungsmad skolorna. kom hem lite efter tolv, hoppade in i duschen sen klockan fyra åkte vi till emmaboda, jag mamma o pappa. firade emeliesötnos, gud så kul det var! kom hem lite innan 01.00!

söndag- vaknade klockan 14.00 har legat i sängen sen dess. ska nog göra mig i ordning och ta lite kort, men får se lite!



lite från igår, som nästan alltid har hänt hos emelie
kille~19
pekar på mig och ser fundersam ut, och frågar sedan vem jag är.
emelie - men hallå henne känner du väl igen? det är ju timmys lillasyster?
jag*fnissar lite för mig själv*
han- ja juste! nu känner jag igen dig!
det blir tyst och vi går in.
han- vilket gymnasium går du då?
jag- haha jag går bara i nian!
han- jaså? det ser inte ut så!
mamma kommer in och säger, haha, men det har ju du frågat varenda gång ni har träffats
 ( vi har träffats tre gånger)
han- haha ja, men man glömmer lätt bort!
jag *skrattar igen för mig själv*


det går en rätt bra stund, en-två timmar eller något tills han kommer och sätter sig bredvid mig och vi börjar snacka gymnasium igen.
han- men vilket gymnasium SKA du välja sen då?
jag- ehm, jadu jag tror jag ska välja IT-medie!
han- jaha, vad kul, är du intresserad av foto och så eller?
jag- ja blandannat!
han- okej..
jag- mm.
han- men asså! åh jag kan fortfarande inte få in det att du inte går i gymnasiet, det ser verkligen ut som det!
jag- haha men hallå? det är ju bara att trycka in det i huvudet där det får plats(;?
han- haha jo, jag får väl göra det ;)!
det var som på hennes studentfest.
han kommer fram och ger mig en kram, sedan blir det såhär;
han- du är det säkert att du bara går i åttan..?
jag- ja vadå?
han- okej.. fandå, aja, du får ta det som en komplimang då..
jag- hm aha okej.. ja det ska jag göra .__.
jag blir förstås väldigt röd i ansiktet och går där ifrån.. dock efter att han hade gått iväg ^^ men aja!
 men nu ska jag kila, kvällen igår var helt sjukt rolig, och emelie, du får hälsa din kusin nästa gång du träffar honon!

puss på er och tack till er som läste;)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-10-18 17:14:58

hihi, görs?

Postat av: kamilla

Publicerad 2009-10-18 17:35:17

Naaajs! då har vi nåt gemensamt;)

Tränar boxning flera gånger i veckan på fritiden ;)

taack så mkt!

Postat av: Anna

Publicerad 2009-10-18 18:21:23

hihi okej=)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-20 17:07:49

Haha, blev du så impad av hans prat!?:P

Han gillar att ge tjejer de!

Du kanske blev intresserad eller;)?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela