e

förlåt för dålig upptadering.

Publicerad 2009-09-11 16:13:35 i Allmänt,

tjatja,
förlåt för lite dålig upptadering, menmen jag är inte ensam om det.
idag är det äntligen fredag, gud vad skönt, hade prov idag i so, det gick väl rätt bra tror jag. får se , hoppas på vg i alla fall, nästa gång ska jag försöka börja plugga lite tidigare än dagen innan/samma dag!
igår var jag sjukt upptagen, efter skolan så kom jag hem och pluggade lite sen hjälpte jag till att laga mat. fisk huhu skit gott! sen vid halv sex stack rebecca och jag ner till fritidsgården och jobbade lite, det var ju den traditionella "sjuankvällen" igår, dvs att alla sjuorna + deras klassföreståndare var där för att umgås och så, rebecca och jag stod i fiket och sålde godis/läsk o sånt. riktigt kul att hjälpa till!
kom hem lite efter nio i alla fall. sen somnade jag direkt efter jag hade läst igenom mina papper en gång ungefär.
idag händer det inte så mycket, eller ingenting är bestämt i alla fall. just nu ligger jag och kollar på simpsons!
men nu ska jag ta och kila, måste försöka städa mitt rum, och btw jag vill möblera om..!
ska fundera vidare på det! puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela