e

fusk gillas INTE

Publicerad 2009-09-17 17:33:15 i Allmänt,

tjatja,
det är så här, att i min tävling här på bloggen, så är det någon/några som har fuskat.
personens/personernas kommentarer kommer INTE räknas med eftersom att dom har kommenterat anonymt.
och en del kanske inte har förstått alla regler helt glasklart. men man får INTE INTE INTE rösta på sig själv så ni vet det! 
röstningen avslutas på söndag eller måndag!

nu till min dag!
först gick jag och maria till skolan och direkt ner till idrottssalen och värmde upp, sedan skulle vi hålla i uppvärmingen för klasserna F-6 och det vill säga att det var så kallade "lekis" ettorna, och upp till sexorna!
sedan fuckade cd-spelaren och vi fick stå och värma upp utan musik! så vi fick springa runt och ragga efter en ny cd-spelare. sen hittade våran gympalärare en liten såndär fjuttig cd-spelare?! liskom HALLÅ?? åh jag blev helt galen på det, så vi frågade anna (musik läraren) om vi kunde ta hennes stereo, mixerbord och högtalare, och det gick hon tillslut med på. sen vid halv två tiden var det dags för att värma upp högstadiet, och det gick AWESOME! sen skulle också vi springa. fast maria och jag gick 4.5 km tillsammans med tobias (halva rundan) sedan träffade vi julia och hon gick med oss resten av vägen. snart ska jag ner till fritidsgården och boxas!
nu ska jag kila! ha det bäst allihopa, och glöm inte rösta på veckans blogg!!
puss

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-09-17 19:35:26

sv: jaaha (A) trodde du skrev att man fick det haha sry (A)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela