e

hemma igen

Publicerad 2009-09-16 18:10:08 i Allmänt,

tjatja,
det blev en snabb sväng in till stan med pappa innan!
men nu är jag hemma igen.
jo nu ska jag berätta vad som hände i skolan!

1. jag fick en liten raggnings stöt på mig ( nämner inga namn)

han petar på mig och jag vänder mig om sedan börjar vi snacka lite.
Han: heeey!
Jag: nämen tjena, haha du är läskig du bara dyker upp lite här och där ibland ;d
Han: va? är jag läskig :O?
Jag: HAHA ja xo nu såg jag inte ens att du kom :p
Han: hah, okej! men du?
Jag: yes?
Han: asså du är FETT snygg!!
Jag: WHOT!?
Han: Jo, du är sjukt snygg..!
Jag: ... ehm näe,
Han: jo det är du!
Jag: haha nej men tack ändå *går iväg*
Han vänder sig om och säger..
Han: ehm.. har du pojkvän?..
Jag: *omg* JA!!
Han: FAN DÅ!!!!
 jag rusar iväg och vågar inte kolla på honom!!
HAHA XD redig fegis är jag! OCH ja jag erkänner, jag blev generad as hell!

2. Jag ser andre springa egenom fritidsgården och sedan in i biblioteket, sedan springr han tillbaka och har alexanders mamma med sig, så jag fattar att någonting har hänt med alexander. sen kommer anton.s och jag frågar vad som har hänt, då säger han att alle har klämt sin tumme i en dörr som ngn slängde igen, så han spräckte den på mitten typ.. FYFAN vad ont!!!!! Tyckte grymt synd om honom! hoppas han mår bra i alla fall.

nu ska jag kila, och det där med veckans blogg fixar jag ngn annan gång, orkar inte nu..

puss,

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-09-16 19:32:33

sv: jaha, det lät riktigt trevligt:) jag har varit i skolan och sen har ja tränat:D allt bram ed dig?

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-09-16 19:47:52

sv: ja :/ kan knappt andas genom näsan haha. men det går nog över snart hoppas jag! :) tack så mycket hihi. hur mår du? :)

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-09-21 21:51:20

hahaahah xD stackas millan xD<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela