e

lame!

Publicerad 2009-09-02 17:01:30 i Allmänt,

tjatja,
jag har redan tröttnat på skolan! helt sjukt så fort man kan göra det.
kom hem från skolan vid fyra tiden, eller något sånt, riktigt chill dag idag! hade först engelska, so sen svenska!
inga flera lektioner på hela dagen sen , rästen av dagen var det någon föreställning i församlingshemmet om mobbning " friends " hette det, rätt tufft att han som pratade spelade många "figurer" eller ah, och han var från skåne och hette christoffer (stavning på hans namn) men i alla fall, tycker det var tufft eftersom att min pojk är skåning och heter christoffer och är snygg liksom :D!!
fast den christoffer var inte direkt snygg men ändå! efter det så satt vi tillsammans (klass 9B) och snackade om hur vi tyckte stämningen i våran klass och så var, sen så blev det någon sorts diskussion i klassen så vi skrev ett brev till rektorn (jag skrev) dom andra sa vad jag skulle skriva, så skrev vi något i stil med

HEJ!
Vi i klass 9B tycker att vi borde få lite större chans att lära känna varnadra lite bättre, eftersom att vi har vatt uppdelade i tre olika grupper de här två åren som vi har gått i samma klass(går in på vårt tredje nu) och så har det vatt ända sen sjuan! och alla andra klasser har fått vara tillsammans varje dag, så vi tycker nu att de andra ska få ha det så som vi har haft det nu i snart tre år! MVH klass 9B

dock stod det MYCKET mera saker i det där brevet, men jag har inte minne av vad det var ;) så nu får vi se lite om vi lyckas genomföra det här eller inte!

ha en fortsatt bra dag! puss,

Kommentarer

Postat av: vive

Publicerad 2009-09-02 17:14:48

SV: håller med dig på den fronten! :D

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-09-02 17:23:51

Svar: Håller jag verkligen med om! :)

Postat av: Laila

Publicerad 2009-09-02 18:14:18

hehe låter kul =)

Postat av: Rebecca

Publicerad 2009-09-02 18:36:51

sv: tack så mycket :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela