e

liten snabbt inlägg

Publicerad 2009-09-24 16:32:31 i Allmänt,

veckans blogg --> http://tinfor.blogg.se/ <-- veckans blogg
tjatja,
hemma från skolan nu (äntligen) trodde aldrig att den här dagen skulle sluta..! usch
men nu ska jag försöka se till att packa, innan boxningen börjar med, hur ska jag hinna? boxningen börjar sju ( sticker ner klockan sex ) coffe kommer någon gång ikväll ( vet inte när ) sen inatt åker vi till tranemo igen!!! men den här gången hoppas vi på fisk! HAHA
men som sagt, nu ska jag se till att packa, sen ska jag försöka hinna med att äta också.
men jag kanske hör av mig senare! ha det bra allihopa!
puss eran

Kommentarer

Postat av: Malinhe - Fotobloggen!

Publicerad 2009-09-24 17:02:41

tack! :)

Postat av: Erica

Publicerad 2009-09-24 17:42:26

God middag! Allt bra idag? :)



Http://leaveit.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela