e

morgning everyone ( veckans blogg, don't forget)

Publicerad 2009-09-19 11:32:43 i Allmänt,

tjatja,
natten var underbart skön, även om jag fick sova själv på en fredag liksom, lite ovant kanske menmen. igår kväll var jag så sjukt trött, så jag orkade inte vara uppe mycket längre än till halv elva tiden, så jag slocknade direkt när jag la mig. vaknade vid halv elva tiden idag av att jag var så nedrans kiss-nödig! så jag pallrade mig ner och gick på toa. sen satte jag mig där nere med mor&far och kollade på talang (amerika). och nu sitter jag här och ska nog klä på mig och sedan gå ner och äta lite. så vi får väl höras senare, och hörni, glöm inte de sista chanserna idag (Imorgon) att rösta på eran favorit blogg! (reglerna gäller fortfarande, INGA anonyma röster)
Puss på er

Kommentarer

Postat av: AMANDA - ♥ Kläder och skoj

Publicerad 2009-09-19 11:37:12

se till att det blir av då ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela