e

morgon städning

Publicerad 2009-09-12 14:18:53 i Allmänt,

tjatja,
vaknade vid elva tiden idag, riktigt skönt att få sova ut ibland!
när jag hade varit vaken en stund så gick jag upp och tog hand om mitt rum, så nu är det äntligen städat och fint :) men ni ska få se att efter några dagar (tom timmar) så kommer det se lika dant ut igen haha!
nu ska jag fixa mig, sen kommer älskling, så det får bli lördags mys för mig idag istället för den där nedrans fredagsmyset som inte blev igår! Jag tror jag ska springa in i duschen lite fort innan han kommer, hoppas jag hinner det!
så det är bäst att jag kilar!
Puss ha det bäst sötnosar!

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2009-09-12 15:33:42

Finblogg, göra idag då? :D

Postat av: CheckTheBloggAndYouWillSee :] ♥

Publicerad 2009-09-12 16:04:04

- Hoppas du får en mysig kväll dåe! :D



Sv: Hahah, Jo, men om man inte följer så många är bloglovin smart :>



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela