e

mycket läxor ändå så lycklig

Publicerad 2009-09-09 18:35:22 i Allmänt,

tjatja,
skolan idag var minst lika seg som vanligt.
igår fick vi reda på att vi ska ha so prov på fredag så det var bara till att plugga till det på son idag.
och till er som inte vet, jag+so går fett bort! jag är sjukt dålig på sånt som första/andra världskriget och sånt.
men i alla fall, så har vi sjukt mycket läxor o så..

so till fredag..
biologi till fredag..
kemi till tisdag..
engelska till tisdag/onsdag

sen har vi säkert något mera, lite svårt att hålla koll på allting. 
 
något positivt till denna dagen är förståss att jag och älsklng har vatt tsm i 4 månader (igen) huhuh
grattis till oss!

nu ska jag ta en kopp te och fortsätta med so-pluggandet!

puss eran alldeles egna

Kommentarer

Postat av: Sheriilyn - make your own fashion

Publicerad 2009-09-09 18:56:03

svar: Ja, precis. '-_- Börjar bli riktigt, riktigt trött på de nu alltså.



Lycka till med pluggandet!

Postat av: Gabriella

Publicerad 2009-09-09 19:15:37

sv: jaa precis! Skolan är jättedryg, och det blir ännu värre i gymnasiet... hoppas tvåan går snabbt för mig!



Lycka till med att plugga!

Postat av: CattisEriksson

Publicerad 2009-09-09 19:48:03

Hej förlåt för sent svar ..



hehe okej, men det är skönt att göra ingenting :D

Postat av: Julia [TwoTwilights]

Publicerad 2009-09-09 20:02:27

Svar: Ja precis, men det kanske låter bättre när den väl finns i filmen :) Ha det bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela