e

pfyyh.

Publicerad 2009-09-15 21:10:01 i Allmänt,

tjatja,
kom hem för en stund sen,
åkte till växjö idag efter skolan och gick på stan med rebeccababe!
lika mys som vanligt, hittade dess utom en efterlängtad stickad "olle?" eller ah, sjukt skön!
åkte hem halv sex ungefär, körde donken medans vi var i stan, köpte två cheeseburgare <33 så nu är jag luspank, får dock pengar på fredag igen!
underbara barnbedrag huhu!
jo när vi gick där på stan så kom det fram en lite yngre försäljare.

han: hej tjejer har ni fyllt arton än?

jag: haha nej^^

han: äsch, det har ni visst:)

jag: haha nae det vet jag inte om jag har , om nu inte femton räknas som arton?..

han: äsch ni är inte femton?!

jag: haha om vi är! jag har leg som bevisar det :)!

sen bara gick vi! Huhu stackare!
efter staden drog vi ner till fritidsgården en stund och nu kom jag hem och ska glo på andra avenyn! hm ja vad finns det mer att berätta?
 
jo att jag snart måste fixa veckans blogg medlemmarna, så att det blir klart. Men ni får imorgon på er att anmäla er, så jag får nog se hur många det är som går vidare, eftersom att det inte är så många som har anmält sig!
nu ska jag kila!
ha det bäst!!
puss på er.

Kommentarer

Postat av: frejjss

Publicerad 2009-09-15 21:12:24

Donken ;D

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-15 21:58:07

javisst :D donken for ever XD

Postat av: tess

Publicerad 2009-09-15 22:12:12

gott med donken :)

Postat av: Maj

Publicerad 2009-09-15 22:14:53

Oj vilken fin blogg du har! Tagit bilderna själv på hedern?



Nädå, hatar inte dig för att du la in massa reklam på min blogg ;)



Hur mår du annars då?

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-09-15 22:20:05

sv: hihi okej, alltid trevligt att gå på stan ;)

Postat av: CattisEriksson

Publicerad 2009-09-15 22:31:36

ahha ja visst kan det vara fint på hösten, men asså usch nej! kallt och brr.

Postat av: MISSEXTRA

Publicerad 2009-09-16 09:43:42

Allt bra idag?:)

Postat av: CattisEriksson

Publicerad 2009-09-16 16:11:49

haha :p

men men...

allt bra med dig idag?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela