e

regnar som.. fasen!

Publicerad 2009-09-03 16:58:29 i Allmänt,

tjatja,
skola idag, rätt okej! steg upp kvart i åtta (går hem ifrån klockan kvart över)
så fick snabba mig idag igen, har vaknat samma tid hela veckan <;
vädret idag har vatt skit! men det skadar inte mig, för jag är ändå inne!
på idrotten körde vi(jag julia o malin) igenom vårat program som vi ska hålla i inför skoljiggen den 17/9, och FAN vad bra det gick!! elevensval var också rätt kul, (nelly var inte där, så tråkigt) annars vare kanon! vi skulle teckna (jag har bild) en tattuering, så jag hittade en liten bild på en typ naken tjej, som står upp med ena benet mot väggen, sjukt nöjd blev jag! jag förstorade alltså upp den en aning mycket, (bild resultat kanske kommer)
snart ska jag äta, sen ska jag till rebecca, sen drar vi till fritidsgården och jag ska boxas :))!
puss,

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-09-03 17:31:04

Svar: Haha, absolut!

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-09-03 18:38:32

Svar: Ska koll på dom i verkligheten först men om de är fina blir det nog ett köp..! :)

Postat av: Laila

Publicerad 2009-09-03 20:09:58

Nawh vad söt du är :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela