e

segt

Publicerad 2009-09-29 15:29:29 i Allmänt,

hejsan alla blogg läsare
(ojoj, inget"tjatja,")
jag börjar nämligen bli lite smått trött på det men jag vet inte, känns som att jag börjar bli trött på att blogga överhuvudtaget..? men det ska vi nog inte gå in på nu.
anyways
dagen var väl helt okej, inte.. sjukt trött har jag vatt och det har varit helt kallt hela dagen! finns det ingen värme i skolan eller !? sen sitter killarna i min klass med ALLA fönster öppna och klagar på att det är varmt, inte så jätte konstigt när dom sitter med tjocktröja och t-shirt på sig..?
jag hatar mig klass
nej det gör jag inte alls! men liksom dom kan ju tänka lite i alla fall!! jag blir så trött.. jag orkar inte blogga mera.. måste plugga!!
badday för mig tydligen, skällde typ ut mamma nyss för att jag måste ha en ny väska ?! ÅH
hejsvejs!

Kommentarer

Postat av: NEAPETASTJÄRT

Publicerad 2009-09-29 15:55:33

JAG HATAR MIG KLASS! fuck yeah xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela