e

slappdag!

Publicerad 2009-09-05 17:57:59 i Allmänt,

tjatja,
idag har det inte hänt så mycket, bara legat i sängen hela dagen! somnade lite efter tolv igår, och idag vaknade vi vid halv tio, gick upp vid, kvart i elva och åt frukost! 
sen gick vi upp och la oss igen, sen somnade vi någon gång vid typ, halv tre eller något liknande och vaknade vid fyra<; skönt att sova hähä! just nu sitter jag i sängen och försöker skriva inlägget, men en viss liten sötnos distrarherar mig ;)
hihi
nu ska jag kila! vi hörs,
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela