e

snabbt-kvälls inlägg

Publicerad 2009-09-14 23:11:14 i Allmänt,

tjatja,
jag ville bara påminna er om veckans blogg tävlingen här på min blogg.
glöm inte anmäla er i det tidigare inlägget "veckans blogg" jag tar INTE emot anmälningar i övriga inägg! bara så ni vet det. Jag kommer plocka ut ungefär 5 stycken (beror på hur många som anmäler sig vill säga)
och sedan kommer ni läsare få rösta fram eran favorit (anonyma röster räknas inte/ inte heller rösta på sig själv) sendan kommer jag länka vinnarens blogg namn i nästan varje inlägg ( i alla fall minst en gång/dag)
lycka till

(mycket regler och paranteser det blev) huhu
puss

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-09-14 23:19:58

sv: Tack så jättemycket:) Jajemensan det är jag på bilderna :)

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-09-15 07:04:01

sv: huhu, vad händer idag ?

Postat av: CattisEriksson

Publicerad 2009-09-15 09:33:44

haha eller hur :D



usch att hösten har kommit nu :(

Postat av: Mikaela

Publicerad 2009-09-15 12:01:46

okej tror redan jag anmält mig hos ngn annan:P

Postat av: josefine

Publicerad 2009-09-15 12:24:47

hej :-), vill du rösta på mig i veckanblogg hos fridasjoblom.blogg.se, jag är nr 19. javet att folk inte tycker om när man frågar men jag vill så gärna bli, första gången jag är med och tävlar med. gör mig glad? puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela