e

sömntuta!

Publicerad 2009-09-03 22:04:29 i Allmänt,

tjatja,
boxningen gick KANON! skit kul vare verkligen! så skönt att äntligen få komma igång också!
ett par goda skratt hade jag med tillsammans med linnea efteråt ;)) haha!
nu ska jag platta håret ( om ni undrar varför, så äre för att jag är världens lockigste efter jag har duschat) och det gillas inte! yaoppyaopp, efter det ska jag sova,sova sova bara sova som en stock :D!
och imorgon blir det skola, efter det blir det, älksling<33 cp äckligt länge sen!
hähä, godnatt
puss,

Kommentarer

Postat av: Laila

Publicerad 2009-09-04 12:47:01

Autosvar: Tack för din kommentar =) kram Laila! :)

Postat av: Hilda

Publicerad 2009-09-04 15:04:42

Skoj med boxning :D

Postat av: m'

Publicerad 2009-09-04 18:31:41

hej, söt blogg :)

allt bra med dig idag? (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela