e

tävling eller inte? tyck till

Publicerad 2009-09-14 16:30:55 i Allmänt,

tjatja, 
skoldagen var rätt okej, tills tyskan, höll på att somna sittande, ackack!! vaknade klockan tio i åtta idag, orkade knappt stiga upp, menmen så är det efter en så rolig helg.
i alla fall, jag funderar på att starta en veckans blogg tävling, men jag vet inte riktigt, om jag skulle ha en så skulle inte så många delta i den tror jag. så det är upp till er hur många som vill vara med.
släng in en kommentar eller två och tyck till!
puss på er!

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2009-09-14 16:39:25

Ja jag älskar det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela