e

te mys

Publicerad 2009-09-07 19:30:10 i Allmänt,

tjatja,
sitter hos rebecca just nu, har precis druckit te med henne och anton (; han gick hem för tio minutersen och skulle äta, han kommer nog tillbaka sen!
idag var det skola, bilden var cp, inte den rätta dagen för mig att ha bild tillsammans med anna-lena (läraren)
usch, jag gillar verkligen inte henne!
jag blev klar med min bild på elevensval också som jag nämnde för ett antal inlägg sedan, och jag lovade ju att jag skulle komma ut med ett kort på bilden, så den får jag lägga in snart, just nu har jag ingen sladd till mobilen så det får bli när jag kommer hem! sen började jag med en annan med, så den får ni med se senare!
nu ska jag kila, men ni får ha det så bra alla kära bloggläsare :)
puss,

Kommentarer

Postat av: simone

Publicerad 2009-09-07 20:30:34

Mums, temys! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela