e

title

Publicerad 2009-09-19 15:15:29 i Allmänt,

tjatja,
usch jag börjar tröttna på det där med tjatja, haha!
ehm jag har precis fixat mig och är klar nu! idag blir det linnea skoog-dag eller ah när hon blir klar med sin städning vill säga! själv har jag bytt i sängen dock hade jag inget lakan som passade till min säng så jag får ta det gamla och tvätta det, åh jag blir så förbannad på det hela tiden, det känns som att dom aldrig tänker på mig, att dom bara måste ha nya lakan och så till deras sängar, jag menar jag har ETT lakan som passar till min säng? wow liksom. jag funderar på att gå ner och äta smörgåstårta nu huhu gott! och jag har börjat lyssna på patrik isaksson?! HAHA jag menar hallå.. lite pinsamt, men jag älskar hans röst huhu! 
men ni får ha det så där super bra som jag ska försöka ha ikväll!
puss på er allihopa! 
 
~i luften sjöng han, we were born to run~

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-09-19 15:30:45

sv: hihi precis! :) hur mår du?

Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Publicerad 2009-09-19 15:36:21

*svar;* haha tack så mycket ! (:

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-09-19 16:29:17

sv: jag mår bra! ;) vad händer idag ?

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-09-19 17:56:17

sv: trevligt , vad gör ni då? :)

Postat av: Maj

Publicerad 2009-09-19 17:57:32

Okej mysigt! =) gör du idag då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela