e

tjatja,

Publicerad 2009-09-27 21:16:59 i Allmänt,

riktigt mysig helg som sagt!
här kommer liten sammanfattning!

torsdag: skolan, sedan boxades jag på kvällen, sen klockan nio åkte vi till Tranemo!

fredag: vaknade klockan fem av att mamma skrek att vi skulle ut o börja fiska, fock steg coffe o jag upp klockan halv sex typ sen bar vi oss iväg med pick&pack!

lördag: meine pojkvän fyllde år, så vi firade honom med tårta på kvällen och förståss så fiskade vi ju, men vi steg upp klockan nio typ! (GRATTIS ÄLSKLING)

söndag: vi vaknade vid kvart över nio och började packa, sen åt vi  lite frukost, sen åkte vi hem halv elva, och var hemma klockan ett!

finns ingenting annat jag kan säga än att helgen har vatt helt underbar, det finns inget finare än att vara tillsammans med christoffer! jag älskar dig mest av allt babe!<3

tack för mig!

Kommentarer

Postat av: karolinajonsson

Publicerad 2009-09-27 23:06:37

aw, vad gulligt :)

Postat av: ebba

Publicerad 2009-09-28 21:44:09

snygg klänning! :)



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela