e

tog mina nyaste mjukisar

Publicerad 2009-09-30 22:20:54 i Allmänt,

tjatja,
nu undrar ni säkert "vadå tog dina nyaste mjukisar..? till vad föresten?"
jo det ska jag berätta, vi skulle ner till församlingshemmet som jag tror att jag skrev innan, och vi skulle ju trycka egna tryck på kläder, så jag ville skriva något på några mjukisbyxor, men jag hade inga andra "gamla" eller så så jag fick ta mina nyaste gråa till det, haha! men fett tufft blev det, dess utom pimpade jag upp min gamla tröja som jag köpte förra midsommaren! huhu här är resultat!


vad tycks?

nej den är inte riktigt klar, men jag vet inte vad jag ska skriva/rita? några tips? (baksidan)


Inte heller klar på framsidan, det ska dit flera namn!
nu ska jag plugga, sen sova! puss på er

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-10-04 23:06:54

Haha muttan, det var ball det :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela