e

11.00 och redan lurad

Publicerad 2010-04-01 11:03:40 i Allmänt,

haha, glömde ju bort för en sekund eller två att det är 1 april idag. jag fick just ett sms av Cassandra
Herregud, jag sitter på sjukhuset med hela familjen.. Pontus har brutit lårbenet och foten.. trillade från trappan rakt ner i vårt kakelgolv.. haha, men jag var faktiskt snabbtänkt och skrev tillbaka - hm.. allvarligt eller 1 april skämt? man vet aldrig med dig!

svar tillbaka - hehe...

haha hon är sjuk, men man kan inte göra annat än att gilla henne!

har ni blivit lurade idag? eller ska ni lura någon? Har ni lurat någon, någon gång och med vad isf? skriv gärna :)

Kommentarer

Postat av: matilda

Publicerad 2010-04-01 11:10:17

Absolut! :)

Postat av: emma.

Publicerad 2010-04-01 11:41:53

sv: jadå :) själv ?

Postat av: emma.

Publicerad 2010-04-01 12:07:48

sv: så bra :D nja inget speciellt, men ska strax fixa mig och åka iväg och köpa godis, haha (a) själv ?

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-04-01 16:25:16

nej jag har inte blivit lurad idag haha, men blir det kasnke senare ;).. fast jag vet ju i för sig om det, så kommer ju icke att bli lurad hah. hoppas du får en fin dag och lurar många!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela