e

åååh BAD update!

Publicerad 2010-04-21 18:41:46 i Allmänt,

Hejsan mina fina! riktigt ledsen för den dåliga uppdateringen, men jag tror inte ni har saknat mig så mycket ändå.
Anledningen till att jag inte har bloggat är att jag var i stan igår med bästavän och shoppade! Ja helt sinnessjukt, jag shoppade och fick hem fem plagg. En skjorta, lackleggins en bh och två par trosor. Så många kassar har jag inte haft med hem på över ett halvår. 
Orkade inte blogga när jag kom hem igår, jag gick direkt ner till gården och träffade amanda darling, kom hem halv tio tiden, och duschade direkt. Fick reda på idag på morgonen att våran toalett uppe gått sönder, WHY? vet inte..

Vilken reaktion jag fick idag när jag fick sms av rebecca

R- kolla ut!!
Jag- Vadå?
R- BARA GÖR DET!!!
(jag har persienner så jag ser int ut) jag såg något vitt och hoppade upp ur sängen och bara skrek NEEEEEEEEEEEJ det kunde inte vara sant, det var snö.. kritvitt på hela marken, kunde det bli värre?


det var bara tur att allting försvann lika snabbt, men tror det kommer mer inatt.. super mörka måln på himmeln nu.
Jag måste springa upp och börja på med svenska uppgifterna som ska vara klart på fredag, jag har skrivit ca 16 sidor just nu, har väl en och en halv kvar eller något!
Cya, puss <3

Kommentarer

Postat av: cammie

Publicerad 2010-04-21 19:21:57

=) Hoppas allt är bra dig.

Postat av: cammie

Publicerad 2010-04-21 19:32:05

tack så mycket! Jo, vi har det fint här oxå. Väldigt ung?hur ung ser jag ut att vara? får ofta sådana kommentarer. hihi, det tackar jag för* Jag blir 25 nu i maj.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela