e

ÅÅH

Publicerad 2010-04-09 19:14:52 i Allmänt,

otursdagen kanske, jag gick ut och fotade lite.
Helt plötsligt får mysko (hunden) syn på en katt och han smiter under nätet. Jag får tag på honom och håller honom i nackskinnet. men han smiter emellan grannens häck och jag tappar taget och slår i benet i en sten så nu blöder det.
Nu ligger hunden på golvet och flåsar som fan, och katten sitter nog fortfarande kvar i trädet...
Vet inte vem jag ska bli arg på, för jag hatar när katterna går på ens trädgård, så det är rätt åt kattfan, hoppas han inte kommer ner! men mysko skadade mig så FUCK OFF nu ska jag basta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela