e

Älskling

Publicerad 2010-04-07 21:27:52 i Allmänt,

Jag blir helt till mig när jag är med dig Christoffer älskling.
Har inte hunnit blogga idag eftersom att babe följde med mig hem direkt idag. Det kändes helt som fredag igen.
Imorgon är det torsdag igen, och fortfarande ingen träning. Ska försöka träna lite iallafall, om jag inte ska med in till växjö på minnestunden för Pojkarna.
Nu måste jag fortsätta med min engelska som skulle varit klar idag egentligen, men jag orkar inte anstränga mig längre, allting blir ändå fel.
Om drygt en månad så har jag och älskling ettårsdag, och min kusin konfirmerar sig samma dag jävel! Jag vill inte svika Amanda, men jag kan verkligen inte svika min älskling heller. Jag har inte hjärta till att svika honom, jag kan inte!

måste kila, ha det bäst sötnosar!

Kommentarer

Postat av: B E X

Publicerad 2010-04-07 22:00:33

haha inte fan vet jag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela