e

Äntligen helg

Publicerad 2010-04-09 15:19:26 i Allmänt,

Jag upplevde just ett hemsk avsked med min babe. Elva månader tillsammans och vi ska inte ens träffas mer idag. Bara en månad kvar, och vi firar ett år ihop. Jag kommer inte ens få vara tillsammans med honom då så vad fan spelar det för roll. Dålig dag? ja, nu blev det det.
min och mammas konversation igår

Jag: asså jag vet inte hur jag ska göra med konfiramtionen och det..

mamma: vadå?

jag; ja asså amanda fyller ju år, men jag och coffe har ju ettårsdag?

Mamma: Äsch!

Jag: VADÅ ÄSCH?!

mamma: hon är ju din kusin, klart du måste gå?!.

Jag: Jaha och? han är min pojkvän och jag vill verkligen vara med honom på vår ettårsdag?

Mamma: men sluta! Du hade ju blivit ledsen om inte hon kom på din konfirmation!

jag: Ja, men jag hade iallafall förstått henne om hon ville va med sin pojkvän på sin ettårsdag!

mamma: Du kan väl ...
jag: ta med honom?
mamma: nä träffa honom ngn annan dag?
jag: MEN ÅÅÅH




SUG nu ska jag lugna ner mig med mackor och foto

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela