e

ASUM

Publicerad 2010-04-14 16:58:05 i Allmänt,

Det är bara såå härligt väder ute! Det är en sån här dag jag är sugen på att träna. Men ändå så orkar jag inte, men jag ska försöka ta mig i kragen och springa minst tre km sen och köra lite situps och sånt.
Skolan idag var helt okej faktiskt, värst var nog so,n den var förhimla seg. Imorgon är det torsdag igen - Åh härliga torsdag, jag brukar alltid se torsdagarna positivt, för efter torsdagen så kommer ju veckans bästa dag, intesant?
Nä, nu har jag inte tid med datan längre, måste springaspringaspringa!

Oj, nu skrev min fina Amanda =D hihi liten stund till då!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela