e

besökte

Publicerad 2010-04-05 20:31:52 i Allmänt,

mormor och min sjuka bästavän rebecca, som ligger hemma med högfeber och halsfluss. jag fick låna hennes kamera imorgon eftersom att hon inte skulle behöva den eftersom att hon är hemma. snällt av henne.
Nelly är just nu i duschen och jag sitter här och svettas (!) det är sjukt varmt i mitt rum just nu, förstår inte riktigt varför. eller det kan ju förståss vara för att vi öppnade fönstet innan idag och att mitt elementsattes på aoutomatiskt (I) smart va?
Nu ska jag kila, vänta tills duschen blir ledig så jag kan smita in och tvätta mig. sen ska jag plocka fram våra utstyrsel tills imorgon, kommer bli riktigt najs!
puss på er

Kommentarer

Postat av: Hannas blogg

Publicerad 2010-04-05 20:46:18

ahahah de gör vi verkligen! ;) äsch. man lever bara en gång eller hur?! ;D

Postat av: Hannas blogg

Publicerad 2010-04-05 21:02:09

heheh , har också tränat idag. fast då känns det extra gott! ;) har redan slösat bort den.. tyvärr. med glass mUMS!

Postat av: madeleine

Publicerad 2010-04-05 22:34:26

fin blogg!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela