e

bitchen är påväg

Publicerad 2010-04-05 15:34:02 i Allmänt,

snart kommer min lilla slyna hit och leker med mig.. haha det lät inte som jag hade tänkt, men allafall! jag måste ladda kameran tills imorgon. nu skulle det vara bra att ha en såndär liten mini kamera som man hade innan, men den gick sönder efter jag tappade den i vattnet. eller den började ju funka ett halvår senare men sen dampade den lite så jag fick damp och tog sönder den istället.. det lite jobbigt att gå runt och släpa på en systemkamera i skolan vart man än ska för att inte missa någon söt liten nia att ta kort på. 
nu ska jag kila :)
puss på er <3

Kommentarer

Postat av: jonas

Publicerad 2010-04-05 16:00:09

svar: tack för att du svarade, jag har också funderat lite på en längre..

Postat av: Hannas blogg

Publicerad 2010-04-05 16:50:45

sv: hahahahahhahah! gud vad typiskt xDD kunde inte heller nå engelska ;s

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela