e

bland den värsta natten i mitt liv

Publicerad 2010-04-19 18:20:16 i Allmänt,

Aldrig har jag varit så rädd som i natt. Jag vaknade gråtandes och visste inte varför (först), när jag väl tänker tillbaka på varför jag grät, så kommer jag på vad jag drömde om.
Det var nog den hemskaste drömmen på riktigt länge. Det var att min pojkvän hade dött i en bilolycka eller något. Jag ville inte tro att det var sant, och jag grät hela tiden. Jag såg mig själv och hörde mig själv stå och prata inför allihopa på hans begravning. När jag vaknade så kom jag snabbt på att det inte var sant, men jag kunde inte sluta gråta. Jag grät trots att jag var vaken och visste att det inte var sant.
Jag ville sluta gråta, men varje gång jag tänkte på drömmen, så såg jag och hörde jag mig själv igen. Jag tänkte också att jag ALDRIG mer skulle få höra hans röst, få krama eller kyssa honom igen.
Tänkte att jag låg hemma i hans säng, och att det blev som i P.S I love you När hon hör honom spela gitarr och sjunga. Fast han satt bara på säng kanten, och pratade med mig, han sa att allting skulle bli bra, och att jag inte skulle tänka på honom så mycket. Jag svarade tillbaka att det var totalt omöjligt, att det var honom jag älskade och att jag aldrig skulle orka leva utan honom. Jag satte mig upp i hans säng, slängde mig runt hans hals och grät ännu mera.
Usch, det var hemskt! Hela framsidan på kudden var dyngsur tror nästan man kunde vriditgt ur den. Så idag har det inte varit någon toppen dag, pga den lilla sömn jag fick inatt.
Nu har jag äntligen fixat den perfekta ettårs presenten till min finis! Hoppas det blir bra bara tihi.
TIME TO STUDDY

Kommentarer

Postat av: karolinajonsson

Publicerad 2010-04-19 22:45:15

Nej ush vilken hemsk dröm :(

Postat av: simone

Publicerad 2010-04-20 11:11:45

usch, hemska drömmar, det blir en liten wak-up-call, att njuta av vaje dag tillsammans!

Postat av: J

Publicerad 2010-04-20 13:11:45

Jag mår kalas ;) Ska ut och springa av mig vårruset nu, tänkte försöka mig på 1 mil idag, önska mig lycka till :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela