e

dålig uppdatering

Publicerad 2010-04-03 21:08:24 i Allmänt,

Glad påsk allihopa. idag har jag inte haft tid för att blogga eftersom att älskling just har åkt hem. så himla trist.
 Mitt huvud spränger som tusan, och morbror vill att jag ska sova hos honom inatt. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra än, får se lite senare. Idag vaknade jag bredvid världens finaste älskling, solen sken och jag bara njöt och gassade. 

VISST ÄR DET BLAND DET UNDERBARASTE ATT VAKNA ELLER SOMNA TILLSAMMANS MED NÅGON MAN VERKLIGEN ÄLSKAR? 

Vi smet upp och åt frukost runt halv ett, ett tiden sen gick vi upp och la oss igen. Vi har bara legat och slagit och slickat på varandra hela dagen så kul och underbart! det finns verkligen inte ord till hur mycket jag älskar den grabben! och kan ni fatta att vi snart har varit tillsammans i ett helt år? - Dock ett år och nio månader eftersom att vi hade ett uppehåll på tre månader..
men det är förflutet. nu lever jag i nuet och bara älskar det!

Idag har vi ätit massvis med godmat och haft det trevligt, även om coffsen och jag bara låg uppe på rummet och mös så hade vi det minst lika trevligt.
Han åkte vid åtta, så nu sitter jag här med mamma och Camilla och pratar- lyssnar på dom.
nu ska jag kila, hoppas ni har det super duper bra, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela