e

De bästa elva månaderna i mitt liv

Publicerad 2010-04-09 16:37:48 i Allmänt,

Elva månader tillsammans med den jag älskar mest av allt.
Den nionde maj tvåtusennio fick jag bli din igen.
 När jag fick känna dina armar runt mig blev jag mycket tryggare, gladare och mycket mer positivare. När jag ser dig blir jag fortfarande lika varm och sprallig i hela kroppen som den första gången jag visste att det var du och jag. Jag blir fortfarande lika ledsen varje gång jag inte får vara med dig. Hade jag kunnat och fått vara tillsammans med dig varje dag, så hade jag verkligen tagit den chansen. Du är det bästa som har hänt mig, och när jag säger det, så menar jag verkligen det! Jag skulle inte kunna tänka mig ett förhållande med någon annan. Med dig känns det så jävla rätt, och jag.. Jag vet verkligen inte om jag skulle orka vara utan dig. Jag behöver dig för att må bra, och för att orka. Varje gång jag får reda på att vi inte kommer ses på ett tag, så kommer tårarna och tränger igenom ögonen, nerför mina kinder. Och jag bara önskar att det skulle varit en dröm istället för verklighet. Jag bara hoppas på att jag kommer få vara med dig en väldigt lång tid till. Det här har varit dom bästa elva månaderna i mitt liv, och det säger jag inte bara för att jag vill, utan för att jag menar det.

Dom gångerna vi bara ligger i min säng och bara pratar med varandra är så underbart. Att bara få vara med dig är också bland det bästa som finns. Det värsta som finns är när jag inte får vara med dig, när jag ligger ensam i mitt rum och bara tänker på dig gör mig nere som tusan, och jag skulle kunna göra vad som helst för att få vara med dig. Jag hoppas du känner ungefär likadant som jag gör. Jag behöver dig för att vara lycklig.
Älskling, om jag bara kunde visa för dig, hur mycket du betyder för mig, och hur mycket jag behöver dig. Jag skulle gjort det för riktigt längesen om jag bara hade kunnat. Du är den finaste jag vet, och det är just du som gör mig till den lyckliga tjejen som jag är idag.
Jag hade kunnat göra vad som helst för dig Babe.
Det förstör mig på insidan som fan att jag kanske inte ens kommer få vara tillsammans med dig på våran ettårsdag. Jag kommer somna gråtandes när den dagen kommer.. Jag blir så jävla nere varje gång jag tänker på det. Men jag MÅSTE få träffa dig den dagen, jag måste!
Älskling, det jag vill att du ska veta är att jag älskar dig så sjukt jävla mycket, som inte ens går beskriva. Varje gång jag får en kyss av dig, så värms hela min kropp upp och jag inser varje gång att jag har den finaste personen vid min sida. Jag vill aldrig förlora dig.
Jag älskar dig Christoffer babe, du är den finaste jag vet

/ Din Emeilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela