e

dragit på mig något?

Publicerad 2010-04-16 21:15:29 i Allmänt,

Usch, jag tror jag har dragit på mig något. Sitter och snörvlar och drar in delarna av det sista lilla som jag har kvar av min hjärna. Nyser lite sådär var 10 minut. Men jag hoppas jag är piggare imorgon, höhö.

Jag har börjat fundera på om jag snart ska ner och ta första doppet i sjön. Jag menar det börjar ju bli dags. Hoppas jag har någon som inviger 2010s första dopp med mig bara. Inte skoj att göra det själv. Jag får fortsätta tänka lite på det. Annars tvingar jag Rebecca ta med mig till Öland så jag kan bada där, höhö.

Nu ska jag fortsätta att kolla på CLICK som jag "Inte har sett innan". Måste äta med, gå upp och lägga mig snart också?
Hoppas ni haft en fin fredag!
puss

Kommentarer

Postat av: B E X

Publicerad 2010-04-16 21:59:47

klart vi ska bada på öland! första gången vi åker dit blir det ett dopp i havet, promise!

Postat av: B E X

Publicerad 2010-04-16 22:00:43

klart vi ska bada på öland! första gången vi åker dit blir det ett dopp i havet, promise!

Postat av: It´s you and me ! - Smycke- & Dekor tävling pågår !

Publicerad 2010-04-17 10:04:08

Hoppas du piggnar till !

Postat av: karolinajonsson

Publicerad 2010-04-17 11:29:15

kanske jag ska göra :D

Postat av: Igeland

Publicerad 2010-04-17 18:31:03

Usch, jag tycker att det låter tidigat att bada jag xD

Jag bor vid en sjö, där gick isen upp igår :P

Fast det är ingen badsjö, bor vid dalälven och den har nog varit öppen ett tag... Burr :S

Postat av: NELLY

Publicerad 2010-04-17 22:00:17

vi kan bada :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela