e

Emeilia

Publicerad 2010-04-24 20:02:46 i Allmänt,

Jag hatar -
  • När folk som har långt fint hår klipper av det. Jag menar här sitter jag och verkligen försöker odla medan alla andra som redan har långt springer iväg och klipper ner det ca 10 cm.. Orättvist, kallar jag det.
  • När min pojkvän har sagt hejdå, och hoppas på bussen.
  • När man frågar någon som är sur " vad är det?" och personen svarar "ingenting" men isjälvaverket är personen i fråga super arg på mig men vågar inte säga något.
  • Personer som inte blir tacksamma för vad man än gör för dem.
  • Folk som klagar på att jag klagar hela tiden, och isjälvaverket klagar personen i fråga minst lika mycket själv,well tänk efter innan ni säger något och sedan börjar klaga själva, eller helt enkelt låt mig klaga
  • Att man särbehandlas av vissa lärare i skolan.

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2010-04-24 21:46:44

hatar också när folk med långt hår klipper sig... ååååh

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela