e

En dag med honom

Publicerad 2010-04-24 17:57:45 i Allmänt,

älskling sov hos mig inatt, guuud så underbart det var! Jag kan bara inte få nog av dig. Jag kände mig tillochmed trygg och säker efter vårat tjabb vi hade fan vad förälskad jag är i dig babe!
Du är så söt i ditt overkligt lockiga spretiga hår efter du duschat jag är galen i dig!

Vi skulle ner till affären och köpa lite gott till kvällen, men han ville inte visa sig, och jag ville inte gå själv. så jag fick platta hans hår, och aldrig tror jag att jag har sett honom i så platt hår hihi.

Hämta ett glas cola och se om mamma och pappa har vaknat!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela